cruks opzeggen, hoe lang duurt dat nou echt

Gestart door StilleStaker · 21 jun 2026
  1. StilleStaker
    Lid
    21 jun 2026#1

Zoals sommigen weten had ik me een tijd terug laten uitsluiten via Cruks. Nu speel ik met de gedachte dat op te zeggen, maar ik lees verschillende verhalen over hoe lang dat duurt. Iemand hier die het proces heeft meegemaakt?

2. LimietVast
    Lid
    21 jun 2026#2

Er zit een verplichte bedenktijd aan vast, dat is bewust zo gemaakt. En tel daarna nog wat verwerkingstijd erbij voordat het overal is doorgevoerd.

3. StilleStaker
    Lid
    21 jun 2026#3

Die bedenktijd snap ik, maar het voelt alsof het bewust moeilijk gemaakt wordt.

4. FicheFreak
    Lid
    21 jun 2026#4

Dat ís ook bewust moeilijk gemaakt. Het hele idee erachter is dat je niet impulsief weer gaat spelen. Misschien is het goed om bij jezelf na te gaan waarom je er ooit in wilde?

5. StilleStaker
    Lid
    21 jun 2026#5

Fair point, en je hebt gelijk. Ik laat het voorlopig ook gewoon zo, wilde vooral weten hoe het proces in elkaar zit. Dank voor de eerlijke reacties.

18+ — Speel je meer dan je wilt? Loket Kansspel biedt gratis en anoniem hulp, en via Cruks kun je jezelf uitsluiten van alle legale kansspelen.

Dit forum bevat affiliate links; klik je door naar een aanbieder, dan ontvangen wij mogelijk een vergoeding, zonder extra kosten voor jou.