je ergste verlies ooit (en wat je ervan leerde)

Gestart door WachtOpUitbetaling · 21 jun 2026
  1. WachtOpUitbetaling
    Lid
    21 jun 2026#1

Laten we eerlijk zijn, we hebben allemaal wel eens te diep in het glas gekeken qua inzet. Mijn ergste avond: een maand aan speelgeld erdoorheen gejaagd in een uur. Wat was bij jullie het dieptepunt, en wat veranderde er daarna?

2. NachtSpeler
    Lid
    21 jun 2026#2

Niet zo extreem als bij jou, maar ik heb ooit een mooi gewonnen bedrag dezelfde avond nog volledig teruggespeeld. Die pijn zat dieper dan het verlies zelf. Sindsdien: winst eraf, meteen.

3. Bonusjager_NL
    Lid
    21 jun 2026#3

Herkenbaar. Mijn les: nooit spelen om het terug te winnen. Dat is de grootste valkuil die er is.

4. FicheFreak
    Lid
    21 jun 2026#4

Mijn dieptepunt was geen bedrag maar een gevoel: ik merkte dat ik loog tegen mijn vriendin over hoeveel ik speelde. Toen wist ik genoeg. Maand pauze gepakt, limieten omlaag, nooit meer gelogen.

5. WachtOpUitbetaling
    Lid
    21 jun 2026#5

ik merkte dat ik loog tegen mijn vriendin over hoeveel ik speelde

Respect dat je dat zo deelt. Dat liegen is inderdaad een groter alarmsignaal dan welk bedrag dan ook.

6. RustigAan
    Lid
    21 jun 2026#6

Mooi draadje dit. Voor iedereen die zich hierin herkent: bij Loket Kansspel kun je gratis en anoniem met iemand praten. Echt geen schande, integendeel.

18+ — Speel je meer dan je wilt? Loket Kansspel biedt gratis en anoniem hulp, en via Cruks kun je jezelf uitsluiten van alle legale kansspelen.

Dit forum bevat affiliate links; klik je door naar een aanbieder, dan ontvangen wij mogelijk een vergoeding, zonder extra kosten voor jou.