Slottio uitbetaling traag of gewoon pech?

Gestart door WachtOpUitbetaling · 22 jun 2026
  1. WachtOpUitbetaling
    Lid
    22 jun 2026#1

Normaal ben ik degene die iedereen geduld aanraadt, maar nu ben ik zelf aan het wachten: Slottio laat mijn uitbetaling langer op zich wachten dan ik gewend ben. De aanvraag staat al een tijd op in behandeling. Iemand een vergelijkbare ervaring de laatste tijd?

2. MokumMobiel
    Lid
    22 jun 2026#2

Bij mij duurde de eerste ook lang, bleek er een verificatiedocument te missen. Check even je mail, en je spam, of ze nog iets van je nodig hebben.

3. WachtOpUitbetaling
    Lid
    22 jun 2026#3

Goede tip, ga ik meteen doen. Zou typisch zijn als het aan mezelf ligt, haha.

4. WachtOpUitbetaling
    Lid
    22 jun 2026#4

Update: het was inderdaad een document dat ik niet had aangeleverd. Na het uploaden was het binnen een dag rond. Beschouw dit als een compliment voor Slottio en een les in geduld voor mezelf.

5. GelderseGans
    Lid
    22 jun 2026#5

Mooi dat je het zo netjes terugkoppelt. Die verificatie is een klassieke valkuil, iedereen struikelt er een keer over.

18+ — Speel je meer dan je wilt? Loket Kansspel biedt gratis en anoniem hulp, en via Cruks kun je jezelf uitsluiten van alle legale kansspelen.

Dit forum bevat affiliate links; klik je door naar een aanbieder, dan ontvangen wij mogelijk een vergoeding, zonder extra kosten voor jou.