waarom spelen jullie eigenlijk?

Gestart door FrietMetMayo · 21 jun 2026
  1. FrietMetMayo
    Lid
    21 jun 2026#1

Serieuze vraag voor de stamgasten hier: waarom spelen jullie? Is het de kick, het tijdverdrijf, de hoop op die ene grote klapper? Bij mij is het vooral ontspanning na het werk: een paar rondjes roulette en klaar.

2. NachtSpeler
    Lid
    21 jun 2026#2

Tijdverdrijf vooral. Ik zit 's avonds toch thuis. Zolang ik binnen mijn budget blijf, zie ik het als een duur abonnement op vermaak.

3. PolderPoker
    Lid
    21 jun 2026#3

Voor mij is het het spel zelf. Poker is denksport, het geld is bijzaak. Oké, niet helemaal bijzaak, maar toch.

4. GrachtenGokker
    Lid
    21 jun 2026#4

De kick, eerlijk gezegd. Die seconde voordat de rollen stoppen is goud. Maar ik weet ook dat ik voor dat gevoel betaal, niet andersom.

5. FrietMetMayo
    Lid
    21 jun 2026#5

Mooi hoe nuchter iedereen hierover is. Op andere plekken lees je alleen maar mensen die een gegarandeerd winnend systeem verkopen.

6. DraaiMeister
    Lid
    21 jun 2026#6

Dat komt omdat die mensen hier gelukkig weggejorist worden, haha.

18+ — Speel je meer dan je wilt? Loket Kansspel biedt gratis en anoniem hulp, en via Cruks kun je jezelf uitsluiten van alle legale kansspelen.

Dit forum bevat affiliate links; klik je door naar een aanbieder, dan ontvangen wij mogelijk een vergoeding, zonder extra kosten voor jou.